Tuesday, June 2, 2009

"Hepi Birthday 2 U~..."


Tanggal 1 jun 1988...menjadi saksi telah lahirnya seorang bayi yg agak comel(comel ker...??)bolehla agak comel...bertelinga agak capang(sbb tu budak2 panggil aku pikor a.k.a majumiya...slh satu watak dlm dragonball...haa yg warna hujau tuh...)berkulit taklah cerah mana...biasalah anak org melayu asli(mukan org asli okay~...)lahir dlm keluarga yg sederhana...ckp mkn...ckp pakai...ckp tmpt tinggal...kalau nak berlebih2 mcm org lain xlah...

hidup masa kecilku ckp menyayat hati...tak kurang juga exciting...biasalah budak kampung...tugasan pertama slps celiknya mata...merayau ke mana2 sahaja kaki melangkah...ke hutan...ke sungai...ke desa...ke laut...segalanya menjadi barang mainan...dan sebagainya hadiahnya...asal balik mst kena smackdown dngn my mama...iaitu pn zabariah bt saad...dulu mmglah...asal kena smackdown mst nak balas balik kan...maki hamun my mama lah...almaklumlah dulu masa budak2 tatau apa2 lagi...taula skek2 tp masih naif...gua lawan blk my mama...dia buat stone cold stunner...gua bukak the rock bottom...last sekali the people elbow...tp gua ttp kalah sbb my mama main tipu...dia guna stoking busuk sumbat dlm mulut gua...mcm smackdown mankind dlm WWE tuh...gua akur beb...

tp skrg ni gua sedar beb...my mama buat semua tuh utk kebaikan gua...disbbkan smackdown dia tula yg mnjadikan gua seorang manusia...dan mukan binatang...mcm sampah2 yg ada kt luar tu skrg...gua skrg dah insaf...mana ada dah gua tengking2 org tua...maki hamun...naik darah xtentu pasal...tapi dlu betul beb...gua amatlah baran...ttp disbbkan smackdown yg gua kena hari2 tulah...gua skrg ngn my mama kamcing...mcm isi ngn kuku...selamber jer gua ngn dia kadang2 main snooker...lucky ball lagi tuh...tnya nak p mana mama...??tngk bola dkt khaleel...man utd lwn...selamber jer my mama...kepala layan~...

tp sbnrnya gua tulis posting ni mukan utk citer pasal my mama...gua dah lari tajuk agaknya...gua nak tulis yg gua dah msk alam 21thn...lps ni gua dah blh mengundi...dah blh start pikir psl masa dpn...trimas la kpd semua yg wish hepi befday dkt gua hari tu...walaupun secara lansung mahupun tidak...walaupun xdela bnyk sngt mcm org tu kan...org mana wei...??xpa kita tngklah nnt...janji tinggal janji...segalanya semakin kelam...mcm ni lah kalau jd org yg sendiri ingt dia bagus...hurm~ gua ni ada satu mslh...sendiri ingt diri sendiri best...pastu selalu buat keputusan yg slh...hrp2 masl ni ada penghujungnya...amin~

1 comment: