Saturday, May 2, 2009

"Apa projek...??"

Apa projek...??itulah tagline yg sering diucapkan oleh cik nazri(idolaku a.ka. bos kesayangan)...pantang nmpk org tngh bersenang lenang skek...terpaksalah menyibukkan diri klu dia dah keluarkan kata2 hikmat itu...xpon lari2 ke tmpt persembunyian 1 & 2...2 minggu to go...aku kan habiskan masa2 kecederaan ini di bkt jalil dngn baik...final af comin' soon...mst dptkan tiket...tp syg...man utd akan tiba di malaysia...bulan julai nih...tp aku dah xde kt sni...mgkn di alam yg lain...(-_-") yarghhh bosan tul lah...blk penang cpt2 skek deh...dah nak termuntah aku dok shah alam nih...derasss sket berambus dari sni...sial dia...

apa yg aku ckp nih...astaga3x....cuti lama2 pun tatau nak watpa...smlm gi PAS(plaza alam sentral) ngn SACC Mall...sale dowh...gila kejap aku kt situ...pusing2 dpt gak bnda yg ku cari2 selama ini...baby milo...!!teren3x...shopin' sakan sblm blk penang...tp nnt kt penang pun nak shopin' sakan lg kah...??ahh biar sajalah...kuantan pun xshopin' lg...aduhhh mereng gua...yg penting kita attack kuantan dlu...sdh lama ku tinggalkan sahabat handai ku disana...entah hidup atau mati kat sana...1st attack satay zul...60 cucuk satay sdh mnjadi kemestian...satay kambing dia mmg miowww...meleleh air hidung gua...2nd kita attack jln gambut...lamb chop dia mmg A...kena plk cucuk2 ala steamboat awek sebelah...mmg terangkatlah lahh...3rd plan blm diketahui...??


1 comment:

  1. Salam.. aku xpnh komen blog hg kn?? bkn xnk komen khairi.. tp masa.. huhu.. aku bz sgt.. bkn dgn stdy.. tp keje n enjoy.. stdy x.. aku xto nk jd ape dgn aku.. btw.. aku byk bace luahan hati hg.. xpe.. truskn.. blog mmg tmpat utk kite luahkn ape yg tsimpan dlm ati.. aku bcita2 nk wt cerpen.. tp xsempat ag.. btw, tu cerpen hg wt ke? ceritera chenta?? aku xbace lg.. nnT aku bace k?? n take care khairi.. ade ape2 ym je aku..

    ReplyDelete