Thursday, May 28, 2009

"glory2 man utd~..."

assalamualaikum~...

glory2 man utd~...walaupun terpaksa berpuas hati di tmpt ke2...man utd ttp pemenang di hatiku...biarlah apa org nak ckp...talk to my hand~...man utd are the champions of the world....we are the champion of whole world~...tp serius hari main mcm GAMPANG...!!tu tak dpt dinafikan lah...mgkn kah dlm bola sepak pun ada politik...??maybe yes...maybe not...tahun ni tahun barcelona kot...btw man utd dah mng 3 cup...tp still xcukup...we want 5 okay~...sapu bersih suma...kasik pecah~...

citer2 gak...final report a.k.a thesis dah siap...dh hntr binding suma...wat hard cover...BAPOK mhlnyer...!!tp xpe demi segulung dua diploma dan sijil...ku redha segalanya...hari jumaat maybe blh siap...hntr cpt then setel kerunsingan yg membelenggu selama ini...sial dia...!!tp still xlh lk gak...kena stay smpai 10hrbln kot...kot...xjanji okay~...tp besh gak lepak kuantan nih...tenang jer kan...kira kuantan nih tmpt ke2 paling besh slps penang lah...mst rindu kuantan lps nih...

ttg kamu...pening den dibuek nya...kamu mahu atau tidak...??hari ni kamu seseorang...hari esk kamu seseorang yg lain...dan hari esk kamu seseorang...dan hari esk lg kamu seseorang yg lain...kdg2 aku rasa mcm aku di sekadar di pinggiran...tlg beri aku jwpn...cuba bertahan skjp saja lg...klu aku blh bertahan selama mna pun...tp tatau lah kamu...demi masa...sesungguhnya manusia berada dlm kerugian...hurm~

++kenapa selalu aku yg mengalah...

1 comment: