Friday, May 15, 2009

"Missin' in action..."

Seperti biasa...lagu "mah tum mai" nyanyian sebuah band thailand terngiang2 di telinga ku...lagu alarm handset yang diset pada pukul 0700...mata terbuka lalu melakukan senaman pagi a.k.a senaman kemut(agak lucah...)...subuh entah ke mana...semakin jauh aku dari-Mu...apa yang terjadi padaku...astagafirullah...terdiam sebentar memikirkan hari muka...tunggu seminit...!!kenapa aku bangun sebegitu awal pada hari ini...??sedangkan hari ini aku tak perlu pergi kerja...kehidupan aku yang coral~ di perkarangan kompleks sukan negara telah pun tamat...im addicted...tiada la roti canai yusuf...tiada lagi bihun pak man macho...tiada lagi nasi goreng sedap...

Kepada warga2 GROUP FIVE SUPPLY & SERVICES SDN BHD...saya bagi pihak pelatih2 industri Jan 2009 ingin mengambil kesempatan memohon seribu kemaafan sekiranya ada terkasar bahasa...terguris hati...ketidakpuasan hati...halalkan makan minum kami selama di sana...jasa semua sesekali tidak akan dilupakan kami...kepada sesiapa yang tidak sempat kami temui...ampun maaf dipinta mencuci hening dosa...squad akuatik,hoki,nasioanal,putra,squash,jalan duta dll.

++tak lupa pada abg2 dan kakak2 guard yg selalu membantu...


No comments:

Post a Comment