Tuesday, May 12, 2009

"Terbaik Dari Ladang..."

countdown to d-day...cuma beberapa hari sblm aku melangkah pergi dari stadium bkt jalil...busy oi...!!1st-buku log harian...yg ni kena setel dulu sbb nak bagi pn izura tandatangan...dah xbnyk dah...dlm dua tiga lap smpi lah...
2nd-presentation...yg ni blh di-kategorikan sbg killer...21st may adalah tarikh utk aku mebentangkan hasil latihan industri aku(LI) kpd sesiapa2 sahaja...hahaha...so aku kena blk kuantan sblm 21st may...its gud to be back...
3rd-laporan akhir...yg ni killer sekali...sepatah haram pun xbuat lg...perlu dihantar seminggu slps tarikh presentation...rilek bro...chill...blk penang kita pulun...xtidok pun xpa...

1st jun-my birthday...inteprem kejaps...ehem3x

4th-masih belum boleh bergembira...6th june...terpaksa naik kuantan blk...utk exam ngan JPK...serabut btl...awal2 xnak buat...kan dah nyusahkan owg...tahi btl lah...!!

the end-barulah bolehlah bersenang lenang...beristeri-rehatkan diri dgn tenang tanpa gangguan anasir2 luar...still confius about my future...tp skg hati ku berat kpd menyambung degree...terpaksalah aku melupakan dahulu planning terdahulu...idamanku...idamanku...dan idamanku...

kamu...??xtahu apa terjadi pada kamu...sekejap tenggelam sekejap timbul...mcm kura2 lah plk...cuma mengikuti arus...tp apa jd kalau time air mati...xbergeraklah...dan apa jd kalau arus mengubah arah haluannya...terpaksalah berpatah blk...hurm~

No comments:

Post a Comment