Thursday, April 2, 2009

"Apa kata hati...??"


Mulut kata mahu...hati kata sekejap mahu sekejap tidak mahu...habis siapa yang harus aku ikut...ikut nafsu...sesakali tidak...!!terus terang saja...aku cinta kamu...aku mahu kamu...aku sayang kamu...aku rindu kamu...tapi aku tak mampu...aku malu...aku tak punya apa2...harta...??harap ayah bonda lagi...rupa...??kalau jatuh ke tanah...ayam tak patuk...itik tak sudu...ada apa dengan aku...cukupkah berbekalkan cinta sejati...??tapi aku tak mahu lepaskan kamu...tapi kamu bukan milik aku...bukan kepunyaan aku...suka2 mahu buat itu ini...


Aku malu...tidak setaraf denganmu...mungkin sekarang tidak...tapi tunggu dan lihat...selangkah demi selangkah akan ku mulakan...tak sabar rasanya mahu mulakan langkah seterusnya...menghitung hari aku disini...terima kasih ku ucapkan pada seseorang...kerana telah membuka mataku...yang dulunya tertutup...tanpa sedar juga...memberi aku semangat baru...kau juga tunggu dan lihat...akan ku buktikan padamu...pada dia...pada semua...


salam ku ucapkan pada kedua ayah bonda...maafkan aku kerana lambat tersedar...ayah...sekilas tabik dariku...kau idola ku...kau terbaik di dunia mahupun akhirat...cuba bertahan sekejap lagi...aku pergi dengan satu harapan...akan pulang dengan seribu kejayaan...bonda...kau insan paling mulia...syukur tuhan telah kurniakan aku seorang yang bergelar ibu...seorang ibu yang tak pernah kenal erti sakit...susah...sedih...rindu aku padamu...ingin benar ku kucup tanganmu...cium pipimu...peluk erat mu...mungkin kau tak biasa semua itu...bertahan sekejap lagi ya...
++percaya atau tidak...aku mencintaimu sepenuh hatiku...

2 comments:

  1. masih ada yg mmandangmu dari jauh..
    mharapkan sesuatu..
    tapi lantas bibir x dpt tuk diungkapkan..

    ReplyDelete
  2. aku xperlukan kepura-puraan dlm menyayangi dan disayangi...

    ReplyDelete