Monday, April 13, 2009

"Countdown to D-Day..."

Pejam celik...celik pejam...dah pun hampir ke penghujungnya pengembaraan aku dan kawan2 dalam usaha menakluki bukit jalil...segala perit getir telah dilalui dengan agak selambernyer pun...!!tetapi...masih ada satu halangan yang perlu ditempuhi...halangan tersebut adalah thesis aku a.k.a laporan akhir...walaupun agak tengah pening kepala...tetapi semua itu tak menjadi masalah kepada aku...bak kata pepatah mika...relax...take it easy...buat muka selambernyer pun...!!walaupun di dalam hati ku ini...hanya tuhan yang tahu...sedih bercampur suka...tetapi sedih lagi banyak daripada suka...ENTAH...jalan mana harus ku pilih...straight KESAS ka atau naik LDP...??pening aku beb...sesat lagilah nampaknya...masihkah ada ruang untuk aku pulang...??ENTAH...hanya tunggu dan lihat...sampai bila nak tunggu...ENTAH...masa takkan tunggu kita kan...??hidup penuh angan2...boleh ka cmtu...??ENTAH...tunggu dan lihat saja...minggu ni minggu berkabung...pah ngah telah meninggalkan kita semua...yang paling sedey...anak2 dia...berat betul dugaan tuhan berikan kepada mereka...baru kehilangan ibu...sekarang bapa pula menyusul...lepas ni nak bergantung harap pada siapa...sorry aku tak dapat balik pun...sibuk la kononnya...padahal praktikal jew...ENTAH nnt bila dah keja...sibuk terus dan terus sibuk...tapi aku akan cuba...bahagikan masa antara kerja...famili...ENTAH...idaman...macam2 lagi lah...akhir kata...terima kasih...assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment