Sunday, April 19, 2009

"Terlanjur cinta..."

oh bulan...kenapa kau enggan melayani diriku lagi...di saat air mata membasahi pipi...ku hanya penyair cinta...aku hanya menulis kerinduan...ya tuhanku...tolonglah abadikan cinta ini...walaupun terpaksa aku mengemis cinta...yang tulus ikhlas ingin sekali sekala dibalas...yang selalu memberi ingin sekali sekala jadi penerima...cukuplah dengan salam dan doa...sedihku sakitku ku terima seadanya...ya tuhanku...redhai ketulusan hatiku...ya tuhanku...berikan aku ketabahan hati...

seumpama hanyut dalam percintaan...semoga ini bukan mimpi...aku berdoa...berbisik dalam hatiku...tak boleh kehilanganmu...kalau benar begini...apa patut ku cakap...cintamu datang tanpa diperasan...tidakku rasa terkejut...tapi ini ialah jodoh di luar jangkaan...tak sangka ia benar2 menjadi cinta...dah sampai keadaan begini...aku harus berani...kenapa kau tak yakin...bolehkah kau mencintaiku...betulkah tak boleh...??kini ku tak dapat melupakan kamu...

tunjukkan rasa cintamu...cuba buat mereka tahu...betapa indahnya dunia bila kau sedang jatuh cinta...

No comments:

Post a Comment