Sunday, April 26, 2009

"The Next Step...??"

Aduhhh...pening sdh nih...lepas ni ke manakah halatuju...??sambung degree...??no...no...itu bkn pilihan yg tepat...keja...??maybe...tp ada org nak amek aku keja...??sijil electronic praktikal electric...mmg best lah...dlm dilema aku ini...membe ada offer keja kt Shah Alam @ Key Ell...jd designer tuh...sial dia...!!tp aku dah mls lah nak merantau2 lg dah...klu blh nak blk hometown...penang is a besh...!!(walaupun dah lama xblk...tatau apa terjadi kt sna...)rindu famili...rindu dia...(rindukah dia padaku...??)klu blh dah xnak berjauhan2 dah...kita bina hidup baru...(bersediakah dia...??)tuhan...tlg tunjukkan ku jalan...ku tahu ku amat berdosa pada-MU...tunjukkan aku jalan keluar terbaik...

perancanganku....keja sambil belajar...dlm masa aku bekerja...nak pertajamkan skill keelektrikan aku...pastu ckp 1thn keja...amek plk sijil chargemen a.k.a penjaga jentera...pastu baru masyukkk...blhla teruskan impian ku selama ini(layakkah...??)

2 comments:

  1. pilihlah yg mna terbaek tuk dirimu..

    dan jgn tlalu tburu2~

    chenta itu x kn kemana jika ia milikmu..

    ReplyDelete
  2. thankz 4 da advice...tp xmau chenta itu hilang lg...

    ReplyDelete