Saturday, April 4, 2009

"Kini Aku Berjanji..."

Apabila bayangan hitam mula menghantui...Sehingga menitiskan air mata...Dan apabila semua yang menyelubungi diri...Adalah rahsia dan kepalsuan...Saat itu ingin ku berikan kamu kekuatan...Beri kamu harapan...Teruskan bertahan sayang...Insan yang perlu kamu percaya...Akan sentiasa berdiri disini...

Akan ku peluk erat mu...Di dalam dakapan ku...Dan biarkan kamu di tempat asalmu...Yang selayaknya kau terima... Ini janjiku...Aku sayang kamu...Sepanjang hayat ku...Dan aku berjanji tidak akan menyakitimu...Aku berikan kamu kata2 ku ini...Aku berikan kamu hatiku ini...Ini perjuangan yang perlu kita hadapi...

Tutupkan matamu...Untuk semua hari yang penuh bahagia...Aku tahu perasaan ini tidak akan berubah...Sehingga ke akhir hayatku...Berkali2 aku jatuh...Bila ku dengar kau panggil namaku...Tanpamu dalam hidupku...Semua jadi serba tak kena...Setiap perkataan adalah benar...Ini janjiku padamu...

No comments:

Post a Comment