Tuesday, April 21, 2009

"Kasih Yang Terpisah..."

Sayang...adakah engkau dapat merasakan...merasakan seperti apa yang ku rasa...atau sebaliknya...aku seperti dapat merasakan...kau tak boleh menerima cintaku...betulkah tak boleh...??kalau tahu begini...tak payah kita mulakan...atau aku yang telah melangkah terlalu dalam...tolong jangan...jangan biarkan kepercayaanku terhakis...kerana mungkin kepercayaanku itu tak akan kembali...adakah ini sebuah kisah yang salah...??

Aku terus bingung...terus dan terus...inikah balasan tergadap apa yg pernah ku lakukan...kalau ini ujian daripada-Mu...berikanlah aku jalan terbaik untuk menghadapinya...terlalu sadis caramu...jikalau kamu menjadikan aku...pelampir rasa gusah mu...tetapi satu pintaku...usah biarkan aku menanti dan terus menanti...apalah erti penantian...jika dibalas dengan pengkhianatan...

kelip2 disangka api...
kalau api mana puntungnya...
hilang ghaib disangka mati...
kalau mati mana kuburnya...

No comments:

Post a Comment