Monday, July 13, 2009

"bisu,pekak,buta..."

pada siapa harus aku ajukan soalan ini...hanya pada ruangan blog...adakah dia masih belum nampak aku berdiri di sini...adakah dia masih belum bisa membuka mulutnya...adakah dia masih belum dengar setiap ungkapan ku...tolong kirim aku seseorang yg boleh buat dia tersedar...sedar dari setiap mimpi buruk...

apa yg ku harapkan...bukanlah keadaan sepertinya sekarang...atau akukah yg terlalu memikirkan ini...aku sememangnya begitu...suka memikirkan hal yg jauh lg dihadapan...itulah sebabnya aku selalu jatuh tersungkur...bangun dan terus berdiri...sepertinya tiada apa yg berlaku...kemudian berlari lg...dan jatuh tersungkur lg...bangun dan terus berlarilah...

aku yg masih belum kuat...atau dia yg tidak kuat...tidak kuat untuk terus mengorak langkah...aku masih tetap di sini...masih setia menanti...atau hati ini sudah ku berikan kepadanya...kerna aku sudah tidak punyai hati lg...kali ini jika kau terpaksa pergi...mungkin aku juga harus pergi...pergi ke mana tiada ketahuan...

No comments:

Post a Comment