Friday, July 3, 2009

"fast update..."

lalala~...post kali ni khas utk kamu...esk kamu akan pergi...mlm ni mlm terakhir utk kita...apa kata kita gunakan dgn sebaiknya :P...i gonna miss u so much...harap kamu juga begitu...setelah beberapa kali mencuba...aku harap percubaan kali ni berjaya...apa yg ada dlm hatimu syg...??jika kau sudah bersedia utk meluahkan segalanya...aku pun sudah bersedia utk mendengarnya...aku ingin kau tahu...aku bukan seperti lelaki lain...yg berjasadkan manusia...tp bertopengkan syaitan...

dlm sekelip mata...semua akan berubah...cubalah beri aku peluang itu...walaupun kau dan aku sering terlupa...kau dan aku cuma manusia biasa...yg dicipta penuh sifat lalai dan leka...kita sering melakukan kesalahan...aku harap kau lupakan yg lama...dan bersedia menerima yg baru...sebenarnya tiada sempadan diantara kita...cuma kita sahaja yg perlu meleraikan persoalan ini...aku harap kau mengerti...

++im gonna miss u dear...

3 comments:

  1. syg kamu pasti mawu kamu mjaga diri d sini..
    so, sila jaga diri ya! jgn noty2~ :p

    ReplyDelete