Tuesday, July 7, 2009

"wanita yg ku pilih..."

wanita yg ku pilih...
sungguh istimewa...
semakin aku mengenali dirimu...
semakin aku ingin tahu...
tp aku ingin tahu...
keluar dari mulutmu sendiri...

kau bilang kau tidak sempurna...
aku juga tidak sempurna...
kau tahu tntg kejadian adam dan hawa...
hawa dicipta utk melengkapi hidup adam...
begitu juga perihal sekalian makhluk...
dicipta berpasangan utk melengkapi satu sama lain...

apa yg kau ada...
belum tentu aku ada...
apa yg aku ada...
belum tentu kau ada...
begitu juga sebaliknya...
mgkn aku dicipta utk membimbing mu...
dan mgkn kau dicipta utk menjaga ku...

sudah jgn bersedih lg...
cuba berikan mereka masa...
biarkan api kemarahan reda...
kau tahu...
mereka sesekali tidak akan meninggalkan kau...
dalam keadaan kau memerlukan...
begitu juga aku...
sentiasa di samping mu...
walaupun pada hakikatnya berjauhan...

++jgn pernah lepaskan tangan...

No comments:

Post a Comment