Tuesday, July 7, 2009

"percubaan kedua..."

assalamualaikum...

setelah percubaan pertama gagal...kini aku dlm usaha utk melakukan percubaan kali kedua...percubaan utk menghadapi sesi temuduga pada keesokan hari...segala kesalahan dan kesilapan akan cuba diperbaiki...kali ini aku akan tampil dgn lebih yakin dan bersemangat tinggi...segalanya ku lakukan utk kebahagiaan bersama...sesi temuduga pertama bertempat di komtar...jawatan yg ditawarkan adalah pembantu tadbir unit SPR(suruhanjaya pilihan raya)...diadakan pada pukul 0900...agak awal utk aku...selalunya pada waktu aku masih lg berguling2 di atas kamar beradu...tp akan ku mencuba utk mengatasi masalah tersebut...

sesi temuduga kedua bertempat di KESP Sdn Bhd...sebuah kilang yg terletaknya sekitar bayan lepas...aku disuruh hadir pada pukul 1430...jawatan yg ditawarkan adalah maintanance technician...bersesuaian dgn bidang yg aku ceburi selama ini...tp mampukah aku utk diterima bekerja di sini...aku hanya seorang lepasan diploma yg belum pun bergraduan...apatah lg pengalaman bekerja...tp mgkn dgn sijil kemahiran malaysia(SKM) thp 1,2,3 yg diperolehi merupakan satu kelebihan utk aku...

sesi temuduga ketiga...agak berjauhan daripada yg sebelumnya...bertempat di mak mandin, butterworth...sebuah syarikat yg belum diketahui apa produk yg dihasilakan...jawatan yg ditawarkan adalah kerani operasi...walaupun kerja berkaitn hal2 pengurusan...ttp masih lg berkisar dgn bidang yg diceburi...

syg...doakan aku kejayaan aku...segala penantian akan berakhir tak lama lg...

2 comments: