Friday, July 3, 2009

"mood=heppi..."

lalala~...sngt gembira skg...hope kegembiraan ni akan berkekalan smpi bila2...tp masa sekali lg mencemburui kita...kerna kau ada sesuatu yg lebih penting utk dilaksanakan...buatlah pilihan terbaik...aku sentiasa ada di belakang xkira walau apa pun yg terjadi...hope u can make it...aja2 fightin'...!!

sekiranya kau memilih utk teruskan niat mu itu...aku hanya berdoa agar kau berjaya disana...jgn jadikan kisah silam menjadi penghalang utk mengecap kejayaan itu...buatlah yg terbaik kerna aku tau kau mampu...jdkan kesilapan sblmnya sebagai pengajaran...jgn pndg ke blkg lg...terus melangkah dgn berani ke hdpn...terbanglah syg...tp jgn kau xterbang pulang...

tp sekiranya kau memilih utk tdk meneruskan niatmu itu...ia bagaikan satu kesempatan utk kita...terus bersama sehingga ke akhirnya...tp pintaku cuma satu...jgn pernah berubah lg...aku hanya disini...menanti mu jika itu yang kau mahu...aku bukanlah siapa2...bukanlah putera raja ataupun artis terkenal...tp jika kasih syg yg kau mahukan...aku sedia memberinya...

terima kaseh kpd rakan2 yg mengambil berat...aku mmg xpernah berubah...xpandai bermain dgn kata2...juga xpandai tunjukkan perasaan ku yg sebenar...tp ku hrp si dia mengerti apa yg ku cuba sampaiakn...

terima kaseh chenta...

No comments:

Post a Comment